Odpowiednio zaprojektowany folder reklamowy to świetny artykuł promujący świadczone usługi oraz produkty. Zwłaszcza, te, które dopiero pojawiają się w ofercie Twojej firmy. Warto więc wykorzystać jego możliwości i przekazać z jego pomocą najcenniejsze informacje dla obecnych i potencjalnych Klientów. Jak to zrobić? Tego dowiesz się z poniższej części artykułu.
Spis treści
Foldery reklamowe – dlaczego warto je wybrać?
Foldery reklamowe są wykorzystywane w najróżniejszych branżach. Począwszy od motoryzacyjnej, aż po kosmetyczną. Zaprojektowane we właściwy sposób są w stanie skutecznie przyciągnąć zainteresowanie Klientów i zachęcić ich do zakupów. Jednak stworzenie idealnego folderu reklamowe w gruncie rzeczy nie jest takie proste, jak mogłoby się wydawać. To nie jest tylko zbiór grafik i treści. To forma przekazu, która ma przede wszystkim wspierać marketing firmy i skutecznie sprzedawać.
Niezależnie od tego, dla jakiej branży chcesz stworzyć folder reklamowy, musisz pamiętać o tym, aby wyróżniał się on na tle konkurencji. Dzięki temu Twoja firma zapadnie Klientom w pamięci. Przykuj ich uwagę, projektując wyjątkowy folder reklamowy idealnie dopasowany do Twojej marki, a przekonasz się, że to skuteczne narzędzie marketingowe.
Ekskluzywna grafika i profesjonalna fotografia – jeden z kluczowych elementów marketingu
Tworząc projekt szaty graficznej folderu reklamowego dla Twojej firmy, musisz wykazać się ponadprzeciętną kreatywnością. Musisz zwrócić uwagę na to, aby była ona co najmniej intrygująca. To najważniejszy element folderu reklamowego. W końcu ludzie są wzrokowcami, tak więc widząc taką reklamę Twojej firmy, zwracają przede wszystkim uwagę na grafikę, dopiero później na treść. Tak, więc jeśli zależy Ci na pozytywnym budowaniu wizerunku Twojej firmy oraz pozyskaniu nowych Klientów koniecznie zadbaj o to, aby Twój folder reklamowy prezentował grafikę najwyższej jakości.
Grafika to jedno, a zdjęcia do folderu reklamowego to drugie. I jedno i drugie musi być wykonane bezbłędnie. Aby nie stracić przewagi, jaką jest dobre pierwsze wrażenie, koniecznie wykonaj zdjęcia do folderu u fotografa zajmującego się profesjonalną fotografią reklamową. Jeśli spełnisz te warunki, będzie to już połowa sukcesu.
Jak wykończyć folder reklamowy?
Kolejnym elementem, który ma znaczny wpływ na jakość i trwałość folderu reklamowego, jest odpowiednio dobrany papier. Jako drukarnia z wieloletnim doświadczeniem polecamy wykorzystanie opcji powlekanej lub niepowlekanej. Może to być papier kredowy o wykończeniu:
- błyszczącym,
- matowym,
- satynowym.
Każdy z nich ma inną strukturę, co przekłada się na estetykę materiałów reklamowych, tak więc dobrze zastanów się, jak docelowo wyglądać folder reklamowy Twojej firmy. Pamiętaj także o dobraniu właściwej gramatury papieru tak, aby nie był on ani za cienki, ani za gruby. W przeciwnym razie folder reklamowy nie będzie tak okazały, jak powinien być.
W zależności od ilości stron folderu można spotkać się z tymi wykonanymi w formie oprawy klejonej lub zeszytowej. Formy złączenie są najróżniejsze. Nie musisz sobie zaprzątać głowy takimi szczegółami – jako profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem pomożemy Ci w dobraniu wszelkich parametrów technicznych mających wpływ na jakość druku. Niezależnie od tego, czy chcesz, aby Twój folder reklamowy został wydrukowany na pojedynczej, składanej karcie czy w postaci zeszytu spiętego zszywkami stworzymy dla Ciebie materiał idealny.
Dobierz odpowiedni format
Jako specjaliści w swoim fachu zawsze dostosowujemy wymiary i format folderu reklamowego do wymagań Klientów. Najczęściej można spotkać się z formatami:
- A4,
- A5,
- A6,
- A4,
- A3.
Oczywiście możesz wybrać również inny rozmiar materiałów reklamowych. Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci dobrać taki, który pozwoli na atrakcyjną ekspozycję treści umieszczonych w folderze reklamowym.
Foldery reklamowe na miarę światowych marek
Jeśli zależy Ci na tym, aby Twój folder był naprawdę oryginalny, zastanów się nad odpowiednimi uatrakcyjnieniem jego kart. Możesz to zrobić za pomocą nieszablonowych zdobień, czy dodatkowych elementów dekoracyjnych. zdobienia odpowiadają za uatrakcyjnienie naszego folderu tak, by prezentował się wysoce ekskluzywnie i profesjonalnie na tle innych. Aby uszlachetnić folder reklamowy, możesz wykorzystać:
- lakier offsetowy,
- folię matową,
- folię błyszczącą,
- folię soft,
- lakier UV,
- tłoczenia,
- hot-stamping.
Treść folderu – wisienka na torcie reklamy
W końcu nadszedł czas na treść merytoryczną, która rzecz jasna musiała pojawić się w tym artykule. Wszelkie informacje, które znajdą się na kartach folderu reklamowego, powinny być zrozumiałe dla Klienta. Dlatego warto, aby zostały opracowane przez profesjonalistów, w jak najbardziej przystępnej formie. Postaw na skuteczne i chwytliwe slogany reklamowe, które wzbudzą w czytelniku zainteresowanie.
Cała treść powinna być doprecyzowana i czytelna, ma intrygować i zachęcać do zakupów. Świetnie sprawdzą się:
- pogrubienia,
- pochylenia,
- wypunktowania.
Pamiętaj jednak, aby zachować umiar i nie zachwiać równowagi pomiędzy grafiką a treścią. W przeciwnym razie osiągniesz efekt odwrotny do zamierzonego. Diabeł tkwi w szczegółach. W przypadku materiałów reklamowych niezwykle ważne są detale, dlatego projektując folder, nie zapomnij o prostocie w jej najlepszym wydaniu.