Koszulki reklamowe dla wszystkich pracowników Twojej firmy, to świetna alternatywa dla standardowych ubrań roboczych. Dzięki nim załoga poczuje przynależność do przedsiębiorstwa. Koszulki z własnym nadrukiem to również świetny sposób na skuteczny element kampanii marketingowej. Wystarczy, że dostarczysz do Art Music swój projekt oraz zlecisz nam wykonanie nadruku. Jeśli nie wiesz jakie koszulki z nadrukiem wybrać do swojej firmy przejdź do dalszej części artykułu.
Spis treści
Jak powinien wyglądać projekt nadruku na koszulki reklamowe?
Sam projekt nadruku to kwestia bardzo indywidualna. Można pozwolić sobie zarówno na samo logo z napisami, jak i grafikę nawiązującą do tego, czym zajmuje się firma. Najważniejsze jest to, aby był on czytelny. Stworzenie idealnego pomysłu na graficzne przedstawienie logo swojej firmy najlepiej zlecić profesjonalistom. Zwłaszcza że ma ono zostać nadrukowane na gadżetach reklamowych w różnych rozmiarach.
Koszulki reklamowe – w którym miejscu najlepiej umieścić grafikę?
Najczęściej wybieranym przez klientów, jak i również zalecanym przez nas miejscem na naniesienie projektu jest zarówno przód, jak i tył koszulki. Nasza firma wykonuje nadruki w różnych rozmiarach metodą sitodruku i druku cyfrowego. Jeśli wzór jest duży i zawiera wiele szczegółów nanosimy go w formacie A3 lub A4. Są to jedynie nasze sugestie, ponieważ to gdzie ostatecznie znajdzie się dostarczony do nas projekt zależy tylko od Ciebie.
Jak przedstawia się gotowa koszulka z nadrukiem?
Każdy z nas choć raz w swoim życiu spotkał się z firmowymi koszulkami. Pierwsze co rzuca się w oczy u pracowników, którzy je noszą jest logo nadrukowane na piersi. Jest to mniejsza wersja projektu, który znajduje się na plecach. Największe pole do popisu zostawia nam tył koszulki. Można na nim umieścić nie tylko samo logo, ale również dane teleadresowe firmy. Z tego typu rozwiązań korzysta większa część przedsiębiorców. Dlaczego? Ponieważ jest to tania i przede wszystkim skuteczna forma reklamy. Koszulki z własnym nadrukiem to jedna z najlepszych form reklamy nie tylko firm, ale także różnego rodzaju wydarzeń i imprez masowych. Mogą przydać się w restauracjach, salonach kosmetycznych, barach, czy firmach budowlanych. Taka forma reklamy nie ma żadnych ograniczeń. Koszulki z nadrukiem można wykorzystać także jako nagrody, dla uczestników zawodów sportowych, warsztatów lub konwenów.
Kolor koszulek reklamowych – czy ma znaczenie?
Kolor koszulki z nadrukiem ma ogromne znaczenie. Najlepszym wyborem będą barwy stonowane i uniwersalne, takie jak czerń i biel. Doskonale sprawdzają się także wszelkie szarości, granaty i czerwienie. Klienci decydują się również na wybór intensywnych barw, które rzucają się w oczy. Jeśli zależy Ci na jak najbardziej indywidualnych koszulkach z nadrukiem możesz wybrać także te w barwach kojarzących się z Twoją marką. Dla każdego sektora w swoim przedsiębiorstwie możesz wybrać inny kolor. Pamiętaj jednak, że barwy mocno wpływają na nasze emocje. Intensywne odcienie przyciągają wzrok i zapadają na długo w pamięć. Kojarzą się ze słońcem, ciepłem i radością. Podnoszą rozpoznawalność firmy pozytywnie wpływając na jej marketing. Ciemne kolory są typowo klasyczne i eleganckie. Nie zmienia to jednak faktu, że z odpowiednim projektem graficznym również na długo zostaną w pamięci. Świetnie sprawdzą się w przypadku restauracji, kawiarni, salonów kosmetycznych, barberskich i fryzjerskich.
Jaki krój koszulki z nadrukiem wybrać dla pracowników?
Jeśli już podjąłeś decyzję o wyborze odpowiedniego koloru koszulek reklamowych przyszedł czas na właściwy krój. Na rynku dostępne są wersje slim i regular fit. Koszulki mogą różnić się między innymi gramaturą i rodzajem dekoltu. W naszej ofercie znajdziesz koszulki reklamowe wykonane z bawełny. Jest to materiał oddychający, trwały, wytrzymały o wysokiej zdolności do absorpcji wody. Wśród t-shirtów możesz znaleźć takie w wersji z kołnierzykiem tzw. polo lub klasyczne.
Jaki rodzaj nadruku będzie najlepszy?
Art Music przy wykonywaniu swoich projektów posługuje się drukiem cyfrowym i sitodrukiem. Ten drugi jest najlepszy dla dużych zamówień. Będzie idealnym wyborem dla większych firm, których projekt nie jest skomplikowany. Sitodruk jest tańszy w przypadku dużego nakładu, jeśli jednak potrzebujesz tylko kilku egzemplarzy wybierz druk cyfrowy.